Monday, March 8, 2010

Seronok walau letih




Minggu ni aku banyak luahkan berbagai idea dan menangani pelbagai masalah.. dari buat cokelat,cmc hingga ke black forest.. tapi kesukaran dan kesulitan adalah ujian dariNYA..betul tak? Lantas aku terima semua seadanya dan bersyukur akan semua rezeki yang aku terima...
Jom..layannnn..

Ini cc tempahan dari kawan Nizam yang nak dibawa ke Kedah..aku harap semua selamat.

  
Yang dua pack cokelat atas tu untuk kengkawan makan...

Cokelat tempahan dari Yasmin untuk birthday anaknya..jadi aku make an extra to him berupa bear dan mickey mouse.
 
  
Ini untuk Ana di Putrajaya...seronok jumpa sahabat baik ni

  
Ini tempahan dari Ila yang juga di Putrajaya..

 
Ini juga cmc 1 kg tempahan dari Ila...


 Ini juga tempahan dari Ila...1kg dan 500g cmc.




 

Black forest dan cmc untuk mak tu tempahan dari sahabat seorang sahabat. Pelbagai ujian nak wat BFC ni..finally aku cairkan coklat dan sapu di atas cupcake paper dan jadilah ia seperti mangkuk yang diletak whip cream dan dihias ceri atasnya..look so yummy...aku sendiri terliur nak ngap satu cawan tu...nanti aku wat ..

No comments:

Post a Comment