Sunday, February 28, 2010

Harijadi Ejam dan Pak Ngah

26.2 hari tu harijadi Nizam. Kebetulan abang aku Aman aka Pak Ngah Nizam, harijadi dia jatuh pada 22.2 so kami sambut satu hari tu  sekali.Bukan buat besar2 sekadar anak beranak je.

 

Tengok, tulis pun fancy je. Ni pertamakali aku tulis guna ganache oren dan strawberi. Yang best Aku guna couverture coc untuk wat ganache ni, Sedap!hehe puji sendiri tapi memang sedap sbb ada perisa lain selain coklat. Tengok Nizam tersenyum lebar! Dah 20 tahun anak ma kan. Ingat masa kecik dulu lasak bukan main. Asik ilang celah kain bila bawa ke hypermarket. Cergas dan memang la nenek dia kenal dia ni nakal. Hafiz nangis je..sat lagi ada la suara kuar panggil dia...
 Nizammmm....
Tak lama lagi harijadi Ita lak yeeee...




Kek bufday aman aku wat cmc pun perisa oren dan strawberi pada tulisan..ye la..wat sekali dgn nizam punya kan. Err...dah dewasa abang aku...pejam celik tak terasa usia kita menjangkau angka lebih besar. Hafiz, anak bujang Aman pun datang gak..tapi tak tertangkap lak gambar dia. Sowy ye Hafiz.
Untuk Nizam dan Aman 
SELAMAT HARIJADI
SEMOGA PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI
MOGA ALLAH BERKATI HIDUP DUNIA AKHIRAT
SIHAT SELALU CERIA SELALU!



No comments:

Post a Comment