Friday, February 5, 2010

Pelan jalan ke Hanum Bakers

Saya kesian juga sebab ada sahabat yang tidak dapat sampai ke kedai Hanum Bakers. Walau dah lalu depan kedai masih kurang pasti. Kena la pusing balik...

Jadi saya buatkan pelan jalan ni dan harap2 semua boleh jumpa kedai ini. Pada yang dah jumpa...alhamdulillah...

Siapa lagi nak tolong saudara se agama kalau bukan kita...mari kita ramai2 memeriahkan kedai yang sekitarannya adalah dari orang Islam juga.



 Sila klik gambar untuk view lebih terang.


Kalau pasal makan, saya rajin juga ke kedai oblong tu. Kedai apa tu? Dia jual makanan macm burger, sos, telur dll. Oblong tu kan bujur jadi burger bentuk bujur. Ada jual roti oblong sekali. Sedap!

Lagi satu dia juga jual burger Khadijah.Anak2 saya suka...memang sedap...ikut selera saya la...bila masak tu kan..bau diaaaaaaaaaaaaaaaa.....aroma diaaaaaaaaaa...tak terkata..ikut hidung saya yang suka bau nye la..tak tau orang lain kan..


 Inilah burger Khadijah tu...

Sapa2 yang member HPA, leh beli produk tersebut dari kedai ECPI sebelah Oblong tu.

Dan satu lagi pada sesiapa yang gemar pergi Pak Aji, kat blok 2 tingkat sebelah Wescourt tu akan di buka tak lama lagi dan sebelah kedai Pak Aji tu ada kedai yang jual daging lembu,kambing dan ayam beserta segala sos. Saya dah pernah beli  kambing dia untuk di panggang. Zasssss...sedappppppp...

 

 


SELAMAT MENCUBA!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. AWF tu apa kak ina?kedai dia kat mana?
    kalau balik hari2 mmg lalu situ cuma x kesempatan nk singgah saje... ehehhe

    ReplyDelete
  2. nanti riena pi singgah kejap kat hanum nie.. x kesempatan lagi kak ina..sabtu ahad melencong ke lain. balik malam kedai dh tutup...

    ReplyDelete