Friday, January 29, 2010

Black Forest dan CMC for birthday girls



Kawan Nizam oder BFC dan CMC untuk kawan2 se kolejnya dan sudah tentu la perempuan. Seramai 22 orang meraikan birthday  AISHIMA (combine dari 2 gurls) disamping agaknya meraikan semester break. Cukup ke kek tu....apapun mereka puashati dapat makan kek yang fresh...mana taknya....aku buat petang selepas rosak 1 kek pagi tu kerana blackout.Aku bakar 4 set kek...

Malangnya satu kek pun tak sempat snap gambar sebab Nizam nak bawa lepas maghrib dan aku dapat siap exactly lepas maghrib. Since dia dah nak keluar...kami buat surprise untuk Adila sekali yang juga menyambut birthdaynya pada hari itu juga iaitu 27.1. Yang gelihatinya aku buat kek banyak2 tapi saja aku cakap untuk kawan Ati dan abahnya. Dia nampak sedih ...kesian dia... dia pun dapat kedua2nya sekali iaitu BFC dan CMC...punnnn tak sempat nak snap sebab cepat2 kena solat maghrib...huh....keletihan ..malam tu aku stay sampai kul 1pagi nak update blog lak....

Jom kita tengok2 gambar ehsan dari kawan Nizam yang di upload dari myspace nye..terima kasih ye...walau tak berapa clear aku puashati dapat gak nengok....tengok apa tau..tengok udang dia tu!!!


 

Aku tak pasan lak Hanum ada bagi lilin...


Nampak tak udang tu....ishh sodappp nampaknya....Nizam kata coklat love tu ilang dulu....hahaha... budak2 la katakan....

Namun masih ada lagi yang perlu aku baiki wajah BFC aku tu...walau rasa dah cukup umpphhh...aku kena pandai makeup kan agar tampak lebih menarik dan menawan lagi.

No comments:

Post a Comment