Saturday, January 16, 2010

CMC komet can cmc loveletter

CMC komet lagi!!

Seronok ju gak buat komet ni...apalagi kalau dapat makan..percaya tak 2 biji kek abis kat rumah je.. hahaha




cmc komet

Yang kat bawah ni trial saja..dan aku pun saja letak white compound coc banyak2..tu dia! Aku lapiskan cmc ni dengan loveletter yang disaluti dengan cocolat . Kemudian aku drizzle white compound cocolat tebal2. Buruk pulak kan! Tapi sedak gak sebab ada perbezaan dengan coklat lain sebab aku letak kayu balak! (love letter).



Lepas ni kena lebih fokus dan buat lebih baik. Sebenarnya aku nak lekatkan loveletter tu keliling kek tapi Iman tak sabar nak makan! Dan kat tengah tu leh la aku lekatkan white compound bentuk love. So wat apa yang cepat je la. Tak sampai 10 minit dah selamat!

No comments:

Post a Comment