Sunday, January 10, 2010

Chocolate Moist Cake-Ikan?Berudu?

Alhamdulillah ...cmc comel (berat 500g) mendapat tempat di hati mereka yang pernah merasanya. Bukan maksud aku aku pandai buat, semuanya dengan izin DIA yang menyayangi. Aku ni pulak suka saja nak cuba buat lain sikit disamping aku letak sekali beberapa biji coklat di atasnya.

Aku dah terlepas pandang beberapa biji kek tanpa sempat snap gambarnya. Tak pelah...camareman aku g sekolah..jadi kena lah guna camera biasa...hp punya je....tapi selalunya aku tunggu Nizam balik..hp camera gak....hehehe...tapi lebih cantik la dari aku punya...errr...aku punya ke....marah kang anak bujang tuh..

Jom cuci mata dengan hiasan yang menjadi tandatanya anak2 aku..


Bentuk apa ni ma?macam berudu je?

Ye ke... berkerumun sekejap nak lihat anak ikan a.k.a berudu...

Sayang wei..anak ikan ke ..berudu ke...ada ke pernah nampak design macam ni.... ..hehhe... geram lak aku nengok anak3 aku ni...

Tak ada lak ma...ma sorang je wat cam ni... memang anak2 aku rajin 'giat' aku!

Ini semua adalah gugusan bintang yang bertaburan...macam komet gitu.... tambah aku...

Emmm..... ok la......kot....


hahahaha....

Apa pendapat anda semua..ada rupa komet ke....


Ini cmc dua hati bertemu di cakerawala


Ini cmc komet...ye ke...




 gandingan komet dan cakerawala cinta..

Hahahaha...pandai aku taruk nama kan!
Cmc ni beratnya dalam 500g dan harga promosinya adalah RM12.00. Untuk lebih menarik semua hiasan tu iaitu love shape dan komet serta drizzle dan dot putih adalah dari compound cokelat....Nak rasa? emm....sedap...kata anak2 saya..

Komen dari Ila dan Intan serta makcik Intan...sedap!Alhamdulillah....

2 comments:

  1. salam..memang nampak sedap pun maksu....bila nak bagi rasanya nie....heheheheh

    ReplyDelete
  2. tentu boleh su,meh datang umah maksu..maksu bawa baby ni leceh nak drive jauh2...

    ReplyDelete